کیان محمدی، متخصص داروسازی بالینی دانشگاه علوم پزشکی تهران گفت: مصرف خودسرانه مسکن عوارض منفی خواهد داشت؛ به طوری که سبب افزایش کراتین و عملکرد نامناسب کلیهها خواهد شد.
به گفته وی، مصرف مزمن و خودسرانه مسکنها در طی چند ماه، آسیب کلیوی ایجاد میکند.
محمدی تاکید کرد: افرادی که در معرض از دست دادن آب بدن هستند و در آب و هوای گرم زندگی میکنند، اگر خودسرانه مسکن مصرف کنند، باعث بروز آسیب کلیوی در آنها خواهد شد.
به استحضار همراهان فرهیخته عصر ایران می رسانیم به دلیل محدودیت های اینترنت در ایران ، تا عادی شدن وضعیت ، ویدئوها در خارج کشور قابل مشاهده نیستند.
پوزش ما را بپذیرید؛ قدرتان را می دانیم.
به امید روزهای خوب برای ایران عزیزمان.
ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران 👇👇👇 کانال 1 aparat.com/asriran کانال 2 youtube.com/@asriran_official/videos













